M-am uitat pe site și am găsit un produs de care am nevoie. Cum pot să verific dacă acesta este compatibil cu utilajul meu?
Dacă doriți să fiți complet sigur că produsul pe care l-ați selectat este compatibil cu utilajul dumneavoastră, puteți solicita ajutorul unuia dintre angajații firmei, oferindu-i datele de identificare ale utilajului.
Vreau un produs care nu se află pe site. Îl puteți aduce?
Telefonați sau trimiteți pe email detaliile produsului pentru a verifica la furnizorii externi, disponibilitatea aceastuia. Dacă răspunsul este pozitiv, acesta poate fi comandat și trimis către dvs.
Cum pot plăti produsele comandate?
Produsele se pot plăti ramburs către curier sau recomandat, prin transfer bancar, în baza unei facturi proforme.
În cât timp se livrează comanda?
Pentru produsele comandate până în ora 13, livrarea se poate face în aceeași zi . Totuși, pot fi situații când acest lucru nu este posibil, livrarea fiind făcută a doua zi.
Cum se ambalează produsele?
Pentru a fi siguri că produsele ajung la dvs. în siguranță, ele se împachetează în folie cu bule + carton + cutie de lemn.
Cum procedez dacă geamul ajunge spart?
Cu toate că încercăm ca acest lucru să nu se întâmple, din cauza împachetării, pot exista situații și de acest gen. În acest caz, luați legătura imediat cu reprezentantul de vânzări pentru rezolvarea situației și, eventual, trimiterii unui nou produs către dvs.
Produsul nu se potrivește. Ce pot face în această situație?
In acest caz, luați legătura cu reprezentantul de vânzări pentru a identifica corect produsul solicitat, iar acesta se va livra către dvs. Produsul greșit se va returna în același tip de ambalaj.
Mă puteți ajuta cu montajul produselor comandate?
La cerere și în anumite condiții, echipa noastră se poate deplasa la locația utilajului pentru montaj.